@ Anji @

@ Anji @
is me

23.3.12

คำกลอนรักภาษาอังกฤษไว้บอกคนพิเศษของคุณในวันวาเลนไทน์ ..


The  happy  time  in  my  life  is  doing  everything  for  you.
ช่วงเวลาที่มีความสุขของฉัน  คือการได้กระทำทุกสิ่งเพื่อเธอ
Ilve  know  many  people  in  this  world
But  l?ve  a  few  to  understand  and  truly  love  me.
One  of  them  is  you
มีคนมากมายในโลกกว้างที่ฉันรู้จัก  แต่มีอยู่น้อยคนคน
ที่ฉันมั่นใจว่ารักและเข้าใจฉันจริง  คนดี..เธอคือคนหนึ่งนั้น
You?ve  made  my  routine  days  become  more  meaning.
เธอทำให้วันคืนอันแสนธรรมดา  เป็นวันเวลาที่มีความหมาย
You?re  the  shinning  stars  brighten  my  life  with  hope
You?re  the  strength  that  support  my  life  whenever  I  need.
เธอเห็นดาวในดวงใจ  ส่องสว่างใสให้ความหวัง
เธอเป็นแรงพลัง  ในทุกครั้งที่ฉันต้องการกำลังใจ
The  best  time  in  my  life  is  having  you  beside  me.
ช่วงเวลาที่ดีที่สุดของฉัน คือคืนวันที่มีเธอเคียงข้าง

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger